En snorig alla hjärtans dag.

Fredagskvällen började hemma hos mira där vi åt tårta, drack hotshots och annat mumsigt. Det blev lite paketöppning och ifrån mig fick hon en hemmagjord tavla som innehöll "7 köttiga budord". När lägenheten börjades bli för full tog jag med mig hälften och åkte till oxid, där dansade vi massor och efter en stund kom den andra halvan från förfesten. På hemvägen halkade jag på ett glashalt övergångsställe och därav den brutala knäskadan, men blev uppburen av två brats som var väldigt snälla iallafall.

I lördags åt jag indisk mat med pappa, hans tjej och lillebror. Det var mysigt men starkt som satan och efter det gick vi hem och drack vin. Sen fick jag feber och åkte hem, så idag på alla hjärtans dag ligger jag snorig i sängen och ignorerar livet totalt. Men jag har hittat en jättebra serie som alla borde se: The walking dead, den har premiär på 11an på söndag. Så missa inte!! Aja, hoppas alla har en bra alla hjärtans dag <3

1. vimmelbild på oxid. 2. Fina mira och tavlan. 3. Jag och en kompis på tbanan.
4. Mina vackra knän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0