Världens längsta söndag.

Igår var jag på hemmafest, var väl helt ok.
Och vaddå att man blir snäll av pepparkakor? Jag fick bara ont i magen av 4 st idag?
Jag vill åka till england typ nu också, får ont i hjärtat av att jag har fyra lax i skrivbordslådan.
Skulle liksom kunna packa, dra och få leva livet lite. Men icke. Jag är ekonomsik (hahaha).

Veckan som kommer ger mig ångest. Ta tag i ditt liv, fuck off och köpa julklappar.
Mm. Har även fått världens läskigaste underground finne på ena sidan av min näsa.
Så den ser lite trasig ut, typ som om jag har varit i fight för ena sidan är så svullen.

Näe. Nu säger fightern godnatt och hoppas på att se normal ut imorgon när jag vaknar. (Så onödigt inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0