Bitter sweet.

Igår fick jag otroligt många komplimanger på jobbet, kändes otroligt surt att larma och veta att nu är jag "arbetslös" igen. Jag får ju jobb, men jag vill vara kvar på ett ställe. Ett fast jobb och inte ett vikariat.

Efter jobbet gick jag och såg den nya twilight filmen med två fina vänner, måste säga att jag är lite besviken. Den var ju helt okej, men ingen höjdare. Idag har jag städat, handlat presenter till imorgon och tagit min oskuld på systemet. Helt okej dag för en trött tjej, nu ska jag förbereda lite fajitas till middag.

Slänger upp några onödiga bilder ifrån förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? Via vilket företag? :)

2011-12-07 @ 16:29:28
Postat av: elin

jobbar lite överallt nu haha, men har hoppat in som receptionist åt academic work på lite olika företag

2011-12-09 @ 17:11:07
URL: http://swedendisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0