Dancing shoes

Imorse vaknade jag på södermalm utav ljudet från thåström i köket och lukten av kaffe med mjölk. Svepte täcket runt om mig, tassade ut i köket och satte mig i träsoffan. Pappa hade ställt sig och lagat janssons frestelse någon timma tidigare, så vi åt det och drack kaffe. En väldigt konstig kombination, men fint.

Igår åt vi god stek och hade paket öppning hemma hos min farmor & farfar. Alla fick så fina julklappar och jag fick äntligen mina oxblodsröda converse. Vid niotiden kramade vi dom hejdå, så földje jag med pappa och hans tjej till en sunkig söderpub. Konstigt folk, men väldigt hjärtligt folk. Två öl senare gick jag till debaser och mötte upp dom andra. Där drack jag rom och cola, dansade till grymma djs. En brown sugar kom fram till mig och sa "du dansar bra för att vara svensk", haha wtf men tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0