I vår kanske.

Jag har kommit till den där punkten i mitt liv när jag måste ha förändring. Sitter och kollar utbildningar i brighton och fastnade för braheskolan där man kan plugga engelska i 4 månader för ett hyffsat pris. Det är en rätt bra början, för då kan jag faktiskt söka jobb och boende medans jag är där för att plugga. Så behöver jag inte åka hem efter skolans slut. Intagningen är avslutad, men det börjar en ny kurs efter nyår.

Det var så läskigt nu när jag kom hem, för det kändes inte som om jag kom hem. Det känns som jag är i stockholm på semester och ska snart tillbaka till mitt fina brighton. Åh vad jag vill tillbaka dit.

Jag köpte tre fina skor i Brighton. Höstskor så jag överlever hösten i fina fötter iallafall.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! För det första, vilken fin blogg du har :) tänkte också bara säga att jag också är sugen på Braheskolans utbildning här i Brighton! Är intagningen verkligen stängd? Jag sökte dit i måndags och blev beviljad :o vore kul att prata lite mer om utbildningen och så! :)

2011-08-19 @ 00:14:57
URL: http://jessicamariacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0