You take what is yours and I'll take mine.

Kvällen igår började med indisk kyckling gryta med mamma och bästa vän. Lämnade därefter kvar mamma hemma och åkte vidare till sumpan. Där såg jag en gammal kärlek och hans nya flickvän utan att känna något slags obehag i magen (cred till mig). Vi fixade oss och åkte till förfesten. Där chockerades jag av att en killkompis hade dragit dit en blinddate till mig, som absolut inte var min stil alls. Stekare är inte min grej plus att han verkade vara typ redo för långa förhållanden och barntankar hehe -.-. Så vi drack vin, baileys och snackade skit tills klockan blev halv ett då dom andra skulle ut men jag åkte hem istället. Men det var nice att komma hem tidigt faktiskt.

Har köpt en ny stickad vit kofta för 40 kronor = min nya kärlek.

ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0