And this is why I hate bugs.

Mitt rum har blivit invarderat av miniskalbaggar (okej, jag har sett typ 5 st på några dagar). Men jag lider iallafall av städmani för att hitta dom jävlarna, damsuga upp dom och önska dom en trevlig död. Tvättar även alla mina klädesplagg för att minska chanserna att dom bosätter sig där också. Min mamma fick en hehe liten chock när hon såg hur många strumpbyxor, trosor och bhar jag har. Men jag säger såhär hellre att jag har många nu medans man fortfarande har kroppen för att se snygg ut i dom haha. Det jag ville säga iallafall var att min städmani gör så att bloggandet minskar och det är lite synd. Men jag tänker inte sova först jag vet att mitt rum är skalbaggefritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0