Kaos.


Mitt liv är kaos. Mer än vanligt.
Jag har färgat mitt avklippta hår mörkrött och går omkring jävligt snygg i mina nya klackar bara för att. Om jag ser bra ut, kanske inget ser mitt sönderklippta liv.

Jag ska bo hos min farmor i två månader, innan min mamma har fått den nya lägenheten. Jag ska börja praktisera på en libanesisk resturang. Jag försöker bestämma mig om jag ska lämna kärleken. Jag försöker rädda vänskapen med min bästa vän, som just nu går åt två håll. Jag försöker reparera mina gamla minnen och förlåta för att gå vidare. Ja jag gör just nu en massa. Och jag har inget internet.


Ph: jag, en gammal bild som visar hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Candy

Åh, jag hoppas verkligen att du kommer fram till några lösningar och att alla förändringar i slutänden kommer att kännas bra. Jobbigt när livet är kaos, men ibland blir det så tyvärr. =/ Och vissa verkar ha mer av det än andra; det tycker jag kan kännas väldigt orättvist. Jag har ju följt din blogg ett tag nu och du verkar drabbas av många jobbiga händelser. Jag lider med dig och hoppas verkligen att du får det lite lättare snart.



Bilden är superfin, måste jag säga. Väldigt artsy & så. Gillar ljuset på vattnet och att man ser dig väldigt otydligt. Måste ha tagit ett tag innan du fick till den rätta bilden?



Vilken libanesisk restaurang är det du ska börja praktisera på? Inte Libanesa i sumpan va? Brukar vara där och äta ibland, får väl vinka om jag ser dig haha. Om jag vågar förstås!

2010-09-29 @ 17:51:06
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0