Dead love.


Det ska var den sista gången han sårar mig nu. Det är sista gången han låter mitt hjärta dö i honom. Det gör så ont jag vill dö, men samtidigt är det mest romantiska jag har varit med om. Han bryter mitt hjärta i tusen bitar medans han svettas och kysser mig. Han säger att han inte vet vad han vill, men jag vet. Antingen låter han mig dö i hans armar, eller så låter han mig gå. Lämnar mig helt utan spår, bara spår av tre års kärlek. Jag vet inte. Jag vill släppa mitt hjärta på tio ställen och låta det vara ett helvete att hitta det.


Kommentarer
Postat av: Candy

Väldigt jobbig situation. =/ Han verkar såra dig gång på gång. Jag vet inte vad det är han gör som sårar dig, men oavsett vad... fan, skäll på honom och säg att nu får han ta sitt förnuft tillfånga för du går sönder av detta! Du har ägnat tre år åt honom, borde du inte få lite mer tillbaka för det? =/

2010-09-29 @ 17:56:37
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0