Dampa the cure en måndag liksom.


Inatt hade jag den värsta natten på länge, låg bara och vred på mig tills klockan blev halv fyra då jag bröt ihop. Vilket resulterade att jag somnade av utmattning, skönt det iallafall. Jag låg och tänkte på mitt liv, var avundsjuk på alla människor som lever livet på en räkmacka medans få människor som jag själv får ta skit efter skit. Man blir starkare ja, men hur länge orkar man ta skit och när ska det vända? Det var sånt som fick min hjärna att kortsluta inatt.

Kilade iallafall iväg på en arbetsinterljuv idag, som receptionist på manpower. Det gick bra iallafall. Och jag ber om ursäkt för alla cigarettbilder som har dykt upp och kommer att fortsätta göra det. Jag romantiserar dom av hela mitt hjärta för det är fint, men börja aldrig rök. För det är vidrigt, även fast det är fint.




ph:jag

Kommentarer
Postat av: Candy

wow, vilken powerful andra bild!

2010-10-25 @ 16:22:11
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0