Likgiltig.


- Jag har typ stängt av mig själv.
Mitt liv, eller vad man ska säga är en bergochdalbana som man mår illa av. Jag umgås bara med dom som inte tar så mycket kraft att umgås med. Dricker te och röker vid köksbordet. Inte en sekund lägger jag på någon som kan skapa drama, för det skulle få mig att falla trasig ner på gatan. Nästa helg så flyttar jag, mamma och lillebror till en tillsvidarelägenhet för att slippa han som förstör. Förhoppningsvis får vi en ny lägenhet snart för jag vill inte bo där vi ska bo. Jag har ingen kärlek kvar, inte ens tankarna av att kyssa någon främmande söt kille med hatt. Allt känns bara tomt.


ph:jag

Kommentarer
Postat av: tea

jag blir så ledsen för din skull när jag läser det här och vill mest bara skicka en stor kram. livet är jobbigt, alltid. men lite lättare periodvis. och de perioderna kommer också, så tappa inte hoppet!



sv: och tack snälla för din kommentar.

2010-11-28 @ 14:38:05
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0