Håkan han är fin han.


Jag tog min håkan hellström oskuld i göteborg, i slottsskogen, på wayoutwest. Hans musik har ju alltid funnits där och jag har växt upp till alla fina låtar. Men när jag var 17 år, då hade jag mitt finaste år och därför tycker jag lite extra om just låten vi två 17 år. Vi är förlorade vi två, sen vi var 17 år. Men när håkan sjöng den här låten i sommras så var det sann musikorgasm. Jag kan inte beskriva hur det kändes, för det kändes sjukt. Gåshud och rysningar. Tårar och världens största leende. Och ja här är det enda klippet som visar hur det lät, men det är ingeting om man jämför hur det var att stå tre meter i från scen och skrika bort lungorna.

Den bästa recensionen. Här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0