Allting tar sin tid.


Marina and the diamonds - I'm not a robot kom på min ipod igår när jag var påväg hem. Jag har klagat på mig själv de senaste veckorna för att jag inte gör det jag ska, sover bort dagarna för att jag inte kan somna utan hjälp, blir för full när jag väl går ut och säger dumma saker som jag inte menar. Men när jag lyssnade på texten slog det mig faktiskt att jag bara är mänsklig. Det finns ingen människa som har brytits ner som har börjat om igen på toppen. Utan man behöver läka och börja från grunden för att sedan klättra. Vi är trotsallt bara människor.

You’ve been acting awful tough lately
Smoking a lot of cigarettes lately
But inside, you’re just a little baby
It’s okay to say you’ve got a weak spot
You don’t always have to be on top
Better to be hated than love, love, loved for what you’re not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0