We gonna make it through


För något år sedan handlade allt om importerad vodka, kyssar och att aldrig missa något. Ikväll satt jag och en fin vän på ett cafe, pratade och tittade på folket som vinglade omkring på rådmansgatan. Allting håller på att förändras, ska på jobbinterljuv på måndag, egen lägenhet snart och man känner inte det där måstet att man ska finnas där allting händer. Inte jämt iallafall. Det är väl nu man börjar växa upp. Eller iallafall snart.

Imorgon ska jag dock inte vara vuxen, inte alls. Jag ska dricka vin, dansa och umgås. Jag tänker inte skriva att dimman håller på att försvinna, för då brukar det oftast hända något jobbigt. Säger istället att jag börjar lära mig se igenom dimman.

Här är några bilder ifrån när jag var i England sist.





Ph: jag

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag tycker att det låter så himla mysigt och fint att sitta på det där caféet, och med förändringen också. Och jag tycker att dina bilder är jättefina!

2010-03-20 @ 00:52:12
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0