Ready for the weekend


I tisdags grät jag hela kvällen. Hela natten också.
Igår skrev ett prov, gick jättebra. Åt chockladmuffins med min kära bästa vän.  Idag har jag köpt zebramönstrade strumbyxor, bokat kryssning till lovet och kollat på film. Imorgon har jag fotolektion hela dagen och sedan är det tjugoårsfest. Då ska jag dansa bort mitt hjärta med mina finaste.

Det jag menar med det här är att även fast jag vet att det kommer bli en pissig framtid några månader framöver så tänker jag inte ge upp för det. Jag har klarat mig igenom värre saker.




Kommentarer
Postat av: Candy

Låter som en bra inställning. Är det du eller din vän på bilden? Jag kan inte komma ihåg om jag någonsin sett en bild på dig, så jag vet inte! =P

2010-03-11 @ 19:11:25
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0