Ett nytt år


Tvåtusennio är slut och ett nytt år har börjat. Jag känner redan nu att det här året kommer läka mina sår, allting kommer bli bättre.

Min nyårsafton var den finaste nyår som jag varit med om. Jag var tillsammans med mina bästa vänner, drack champange och sjöng för att året var slut. Det var så fint att det blir ett riktigt minne, jag kommer minnas det här när jag blir gammal. Jag kommer minnas då vi satt och sjöng die mauer vid mitt köksbord. Jag kommer minnas hur jag satt i en taxi på tolvslaget. Jag kommer minnas allt. Varenda sekund. Tack vare mina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Candy

Åh vad härligt! Hoppas verkligen att du får ett bättre 2010, men det borde du få. Känns verkligen som om du fick din beskärda del med sorg & smärta under det gångna året.

2010-01-02 @ 19:06:18
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0