Någon


Vill träffa någon som hatar semlor lika mycket som jag. Någon som har gurkan under osten på mackan för att den inte ska ramla av. Någon som dricker fem liter vatten om dagen. Någon som dricker kaffe och röker med fina läppar. Någon som kan stå på tå i duschen tillsammans med mig. Någon som älskar steniga stränder. Någon som gillar engelsk cider. Någon som dansar bäst till indie musik. Någon som har svarta jeans. Någon med rött eller brunt hår. Någon med hatt. Någon som borstar tänderna med barntandborstar för dom är mycket mjukare. Någon som spelar gitarr. Någon med skinnjacka. Någon som får kudden att lukta någon fast någon gick för två timmar sedan. Någon som gillar te. Någon som är kittlig på ryggen.

Om ni känner någon som stämmer in på min någon, då kan ni väl ge mig en hint.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint du skriver/bra blogg!

2010-02-25 @ 00:21:03
URL: http://sofiavestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0