Fucking lovely Jamie T


Jag har precis upplevt en konsertorgsam, tack vare denna man och hans band.
De gjorde debaser till england för två timmar och jag har aldrig sett svenskar dansat så mycket. De fick lära sig hur man går på konsert på riktigt. Under sista låten som var Sticks n' stones fick vem som ville dansa på scenen med Jamie, alla var där. Alla dansade, högtalare föll omkull och folk var lika glada ändå. Efter att ha stått längst fram en timme fick jag en tequila shot av basisten under en låt och hem med mig fick jag en svettig handduk. Allting var felfritt, varenda låt var klockren och de spelade som det var deras sista spelning. Bästa låt måste nog ha varit The man's machine eller Sheila. Till alla ni som missade, ni missade verkligen.


Ph: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0