Snabb julsammanfattning


Jag hade en väldigt fin julafton inne på söder hos farmor. Mycket mat, fina julklappar och familjen på pappas sida. Vid nio tiden promenerade vi till södra station för att hälsa på pappas flickväs familj och dricka lite vin. Efter det bar det av hem till hornstull där jag, pappa och hans flickvän sjöng thåström tills klockan blev tre på natten.

Skulle dock upp och jobba på juldagen så var inte sådär hemskt pigg på att stå ute och dela ut flyers i tre timmar på morgonen. Men det gick bra ändå, även fast man fick väldigt väldigt kalla tår. Sen var det dags att åka hem till mormor på julmiddag nummer två och där fick jag massa fint ex. lila fina mjuka handukar.

Idag jobbade jag igen, fast i skärholmen och det var rätt kallt det med. Men tanken av att sex timmars jobb gjorde mig tusen kronor rikare gjorde det lite lättare att stå i kylan. Och imorgon kommer min faster hem från england för lite sverigevacation :D


ph:jag

Kommentarer
Postat av: Candy

Fin bild. ^^

2010-12-26 @ 21:08:48
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: amy

himla fin bild!

2010-12-26 @ 23:49:21
URL: http://amys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0