6. Min dag


Idag fyller en fin vän till mig år, men hon drog till tallin istället för att bli firad. Aja grattis till henne som blir tjugo år gammal och som kommer få springa till systemet åt alla i några månader, hehe.

Är även rätt sjuk idag också, har dragit på mig en fet förskylning så jag har legat hemma och glott på tv. Såg filmen wall street money never sleeps och den var väl helt okej. Men inte riktigt min filmsmak.

Sen tyckte jag synd om mig själv, så jag köpte två korsörhängen och ett par saxörhängen. Man fick 15 % rabatt så jag var typ tvungen att skicka efter dom. Mer än det har väl inte hänt och sorry för den mest ointressanta min dag, men försöker verkligen följa den där jävla kalendern haha.


ph:jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0