13. Den här veckan.


Måndag - Jag sov alldeless för länge och missade luciatåget på tv imorse. Sen kom fina felicia och malin hit på lite kaffe. Sen åt jag räksallad med mamma & lillebror.
Tisdag - Imorgon ska fota en kompis till mig i snön och efter det ska jag möta upp Lisa och shoppa lite i liljeholmen.
Onsdag - Arbetsförmedlingen. Skälla på dumma arbetsgivare som utnyttjar sånna som mig och kanske träffa någon som gör mig gladare än dom där.
Torsdag - Städa. Inget mer bestämt.
Fredag - Fina Malin har tjugoårsmiddag och kalas. Ska bli kul kul kul! Alla där kommer nog uppskatta hennes present som hon ska få också.
Lördag - Hemmafest (wow det var längesen) någonstans på gröna linjen med roligt folk.
Söndag - Nyårsplanering.

Bjussar på en bild på mig och malin ifrån i fredags också.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 11:39:14
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0