Popaganda


Igår hade vi lite tjejmiddag hos mig med vin och belle and sebastian på repeat, sedan försvann vi mot skanstull för att gå på festivalen. Efter alltihoppa hamnade jag på kvarnen med fina vänner och goda drinkar. Sen fick jag åka bil hem och pussas hela natten.

Familjen var först ut att se och dom var lika bra som vanligt. Dans dans dans och sjunga med till när planeterna stannar och snurrar i min skalle. Men jag gillar däremot inte tjejen som är med och sjunger i två låtar, vet inte varför men hon wailar för mycket. Däremot gillade jag Markus Krunegård överaskningen!

Belle and Sebastian var det dags för sen och framför scenen stod en tårögd tjej med världens största leende på läpparna. Det var jag. Dom är så fina och om jag kunde vara kär i ett band så skulle det vara dom. En besvikelse dock var att dem inte spelade min favoritlåt, men men dom var lika underbara ändå.

Robyn avslutade det hela med dans och det var tufft. Lika tufft som jag trodde att det skulle vara. Men jag gillar inte hennes gamla låtar. Blä.



Idag var det dags igen och jag begav mig dit rätt sent, men i tid för att se Shout out Loads som var lika fina som på wayoutwest. Och kanske lite bättre. Sen satt vi och lyssnade på The magic numbers och ja dom är ännu finare. Tillsist var det Hot chip och dom var grymma. Ännu mer dans dans dans.

Kommentarer
Postat av: Candy

Åh, jag önskar att jag varit där.

2010-08-31 @ 01:14:56
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Sandra

Jag gillar dina bilder! :D Charmiga på något sätt.

2010-09-09 @ 14:55:05
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0