Jag är hemma igen.


Göteborg.
Inte min grej, inte min stad. Men jag tyckte om att spendera nätterna på dess gator och torg, men mest bara för att komma bort från mig själv. Ner åkte jag i varje fall i måndags, har sovit hos en kompis farmor under hela veckan och sett alldeless för många fina band. (Minirecession kommer)

Jag har varit på stadens finaste klubb, där det seriöst såg ut som en harem. Det var stora vita sängar som man satt i och kristallkronor i taket. En öl kostade en förmögenhet. Där såg vi Teddybears. Och Joel Kinnaman (han från Johan falk. Snyggast. Ja). Dagen efter såg vi honom igen, på en hiphopspelning på området.

Göteborg. Inte min stad och det dröjer nog tills jag kommer tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Candy

Älskar din header nu.

2010-08-16 @ 01:35:38
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0