.

Det här är spotify listan om oss. Varenda punkt är en låt i samma ordning som på listan. Musik säger mer än tusen ord. 

  1. Varje gång jag inser att du alltid kommer finnas i mitt liv. På något sätt.
  2. Varje gång jag vaknar och har drömt om dig, då känns det såhär.
  3. Första gången du sårade mig, grät jag på en bänk till den här. I tre timmar.
  4. När jag mådde som sämst i våras, var det här låten som fick mig att tänka på dig.
  5. Det kommer ta år för mig att släppa dig för någon annan. Som Joel Alme sjunger ”Hand in hand you’re mine, but you’ll leave a finger waiting”.
  6. När jag sprang hem till dig i ösregnet, sen ställde du dig på balkongen i regnet för att du skulle vara lika regnblöt som mig.  
  7. Som den här låten låter, lät vår första sommar tillsammans. Den var underbar.
  8. Om all kärlek till dig var en låt, då skulle det vara den här.
  9. Du är lika bränd som mig och det är därför jag stannar kvar hos dig.
  10. Den beskriver oss så bra, ibland. Bara ibland.
  11. Vi sjöng den i vintras på mitt hallgolv och drack svart kaffe med sump i.
  12. När jag åkte till England och jag var livrädd för att du skulle glömma mig.
  13. Förrförra våren då jag gav dig en till chans, av alla chanser.
  14. Första låten jag hörde när jag insåg att jag var kär.
  15. Jag lyssnade bara på den här (två månader) när jag bestämde mig för att glömma dig.
  16. Vi skrek den tillsammans när du tog studenten.
  17. Ja den är bara vi.
  18. Den här med. Vissa meningar sitter som berg i mitt hjärta.
  19. Det här var vi när vi var som finast.
  20. Det här var jag när jag grät som mest.
  21. Det här är vi båda när vi dör i varandras armar. På låtsas.
  22. Den här låten betyder att jag är i England och du är kvar här.
  23. Du hatar Håkan, men du sjunger på honom när jag inte ser.
  24. Den här somnade jag i dina armar till hela vintern. I mitt huvud.
  25. Det här är bara jag.
  26. När jag är arg på dig, så är det här sanningen.
  27. Den här beskriver oss bättre än allt annat.
  28. Det här är din favoritlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0