Dry my eyes.


Jag låg på den sidan av sängen med nytvättade lakan. Jag tvättade alla sängkläder förutom en randig kudde på den sidan. Det var den kudden som luktade honom, den fick vara kvar ifall att det skulle komma jobbiga nätter.

Det var på den kudden och på den sidan av sängen som jag begravde mig i hans famn i fredags. Hans somnade med ena handen i mitt hår och den andra intrasslad i min. Innan jag också somnade så låg jag på hans bröst och funderade. Hur ska vi kunna överleva varandra?

Kommentarer
Postat av: Candy

Den sista tanken känns lite farlig på nåt sätt. Men kanske också väldigt viktig att ta till sig. Kan ni överleva varandra? & om det inte verkar så, ska ni verkligen fortsätta som ni gör nu?

2010-08-31 @ 01:14:15
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: tea

herregud så fint skrivet. jag tänker alltid sådär - hur ska vi överleva varandra? men många gånger tror jag att allt som går fel, är tankarnas fel från början. man får nog inte tänka så mycket som jag gör. överanalysera och älta. det är då det blir farligt. jag hoppas att du inte är så lik mig där..



sv: tusen tack söta du för din kommentar! den gick ända in kan jag lova. tack. kram!

2010-09-01 @ 22:58:34
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0