Svinan?


Idag missade jag min mössprovning i skolan. Varför? Jo jag är jättesjuk, megasjuk och har inte varit såhär sjuk på år tror jag. Läkarna tror att jag har fått svinan, därför får jag inte gå till vårdcentralen och bli undersökt. Därför får jag ingen medecin. Därför får jag ligga hemma och ha så ont i kroppen så tårarna rinner konstant. Vad är det för jävla sjuksystem vi lever i. Som Love (sångaren i Florence Valentin) sa i lördags under spelningen: Ni måste vara dumma i huvudet som ställer er på en rockkonsert när svininfluensan just kommit till stockholm. Men det var de värt, om jag nu har fått svinan så var det värt varenda sekund.

Gud vad jag känner att jag älskar livet just nu. Ironi.

Kommentarer
Postat av: Candy

Men usch då. Krya på dig! Om det är till nån tröst så har jag hört att hypen om hur farlig den här flunsan är är just... hypad. Den är inte så farlig. =)

2009-09-03 @ 08:02:45
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anonym

hej!

kikar in :P

2009-09-03 @ 13:16:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0