Drama


Vi satt i mitten på en fest och pratade om musik. De flesta såg på oss som "Ja det är ju bra att några hittar varandra inatt". Men det var inte så, det var bara skönt att prata med en kille som inte tänkte på sig själv och speciellt inte tänkte på mig som någon man kunde dra hem inatt.

Fem minuter senare drar han i min arm, det rinner ifrån hans mun och under ögat. I vanliga fall hade jag svimmat pågrund av allt blod, men jag var i chock. Efter att ha tryckt vitt papper imot varenda sår i några minuter började man se hur huden blev röd och svullnade.

En halvtimme senare i ett polissällskap som frågar mig om jag verkligen mår bra. Nej det gjorde jag inte. Jag hade trott att jag skulle få en normal kväll, utan drama innan jag åker. Vilket jag inte fick. Kvällen slutade med att tvätta bort blod i ett vitt handfat och höra sig själv gråta.


Kommentarer
Postat av: Candy

Åh, vad jag lider med dig. Varför kan inte livet bara vara lugnt ibland? =S

2009-10-18 @ 18:25:56
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0