Heart

För tre helger sedan gav jag han en sista chans. Vi båda var utråkade och jag frågade rätt ut om han ville ses. Tre timmar senare får jag ett sms där han förklarade att han råkat somna. Då visste jag att nu är kärleken i hans händer. Han får höra av sig om han vill något och om han inte gör det går jag vidare. Och detta är exakt vad jag har gjort.

Iförrigår sov en kille över hos mig. Vi pratade till 7 på morgonen, sen pussades vi tills läpparna blev snustorra och vi somnade hand i hand. Jag log hela tiden. Detta var inget tidsbehag som de andra, utan det fanns något hos honom som gjorde mig trygg. Jag vet att om jag smsar honom så svarar han. Jag vet att om jag frågar om han vill ses så svarar han ärligt och kommer inte med några lögner. Jag vet att han behandlar mig väl och det är precis vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0