Jag älskar igen


"Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du"

Vi vrålade Thåströms finaste låt vid det rökiga köksbordet. Min bästa vän, pappa och hans flickvän. Det var så otroligt fint och vi pratade om allt. Jag fick tårar i ögonen, när pappa berättade hur stolt han var över mig. Hans ögon log åt mig när han pratade om min framtid i England. Att han kunde sätta sitt eget liv på att jag skulle flytta innan 20 år.
Jag ska inte svika han. Jag ska nå min dröm.

Det här är ett sådant minne jag kommer ha kvar för livet. Att Thåström, vin och cigaretter kan få en att känna sig så bra. Jag älskar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0