19 november


För 41 år sedan föddes min faster, den nittonde november.
För 17 år sedan föddes hennes brors dotter, den nittonde november.
För 1 halvår sedan föddes dotterns kusin, den nittonde november.

Idag är min faster min bäste släktning. Den enda släkting jag kan lita på fullt ut. Den enda släktning som förstår alla mina drömmar, problem och leenden. Hon visade mig landet jag kommer flytta till och bo i, England. Hon gav mig en framtidsdröm.

På min 17års dag föddes min kusin. Det var den bästa presenten den dagen och jag tycker egentligen inte ens om barn. Men när jag höll i honom och han log sådär fult åt mig tänkte jag bara en sak: jag ska föra det här vidare. 19 november generationen, som har förståelse för alla drömmar. Som ger chansen att kunna uppnå drömmarna, som alla andra tycker är strunt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0