Tantolunden


Jag står vid 4ans busshållplats och kedjeröker i min rödprickiga klänning.
Lukten av avgaserna på hornsgatan värmer, det är därifrån jag har flera av mina finaste barndomsminnen. Jag är där tillsammans med min bäste vän för att möta upp min faster och farbror. Vi rör oss ner mot tantolunden och sätter oss på en uteserving för att ta några öl. Den brittiska engelskan tar fart och mina läppar njuter varje sekund då orden kommer ut ifrån min mun. Jag hade glömt bort hur stor del av mitt hjärta som tillhörde England.

Ett år. Sen kommer jag.

Kommentarer
Postat av: Candy

Är det den klänningen som fanns att köpa på Gina Tricot nu i våras? =) Ang. England så skulle jag verkligen vilja åka dit! Har du släkt där eller har du varit på resa där?

2009-08-06 @ 22:32:17
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0