Popaganda dag 2


Anna Ternheim
var först ut idag och det var verkligen ingen besvikelse. Hon var jättebra och när 'What have I done' sattes igång kändes det i hjärtat. Har däremot inte lyssnat överdrivet mycket på henne innan, så spelningen hade nog vart underbar om man kunde lite fler låtar.



The Teenagers, god I love them. De var de första bandet på båda dagarna som drog igång publiken på riktigt. Älskar hur han hoppade ner ifrån scenen och skulle hälsa på alla fans och körde sin lilla robotdans. Homecoming och streets of paris var helt klart dom bästa låtarna, kanske för folk kände igen dom tillskillnad mot resten.



Florence Valentin, de kom och öste skiten ur hela eriksdalsbadet. Kvällens bästa spelning helt klart, vilket jävla drag det var och jag hade som tur som stod längst fram och fick asbra bilder också. Love, sångaren bjöd bland annat på lite tal i mellan låtarna och berättade att de lägsta man kunde göra var att spela för kronprinsessan mm. Klockrent. De spelade över, hoppade ner hos publiken och jag highfiva allihoppa. Lyckad spelning!





Markus Krunegård, kvällens sista spelning och den var självklart otrolig. Mitt hjärta ville hoppa ut och dansa på scenen när han drog fram Mauro Scocco och körde 'hela livet var ett disco' som är en av mina favoritlåtar. Allt var perfekt och alla var otroliga när slutet på 'samma nätter väntar alla' kom. Då var det rysningar på benen och tårfyllda ögon som syndes på mig. Skulle däremot velat se honom på något ställe där det inte står miljoner småtjejer och vrålar fult. Då hade det varit perfekt.


Kommentarer
Postat av: Candy

Älskar dina små recensioner av Popaganda, får typ bilder i huvet! =D

2009-08-30 @ 23:37:06
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: amy

tror jag såg dig där, eller det måste vart du, så jag är säker på att jag såg dig där :)

2009-08-31 @ 01:05:53
URL: http://amys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0